بیشتر بخوانید

صفحه اصلی > اخبار عمومی و اتوبوس و اخبار داخلی و اخبار ویژه و اسلاید و پیشنهاد سردبیر : قویترین های آرین دیزل در نمایشگاه خودروی مشهد

قویترین های آرین دیزل در نمایشگاه خودروی مشهد

1622178 241

به گزارش پایگاه خبری «کامیون پلاس»، شرکت آرین دیزل را می توان از جوان ترین و موفق ترین شرکتهای خودروسازی کار و تجاری نامید این شرکت پس از تجربه موفق فروش  کامیونت های جک، در یکسال گذشته سعی نمود با تجاری سازی محصولات کامیونت خود در اوزان مختلف برگی جدید را برای سبد محصولات خود ورق بزند و همچنین با معرفی برند شکموتو و معرفی قویترین کشنده بازار کشور سبد محصولات خودرا تقویت نماید و کمتر از یک ماه پیش نیز دو کامیون کمپرسی و باری که قویترین کمپرسی و کامیون باری کشور هستند سبد محصولات خودرا تقریبا کامل نموده است

در بیست و سومین نمایشگاه خودروی مشهد نیز این خودروساز جوان تمامی محصولات خود از جمله کامیونت جک با کاربری آتشنشانی ،بالابر و خدمات شهری ، کشنده X5000، کامیون کمپرسی X5000Dو کامیون باری X5000Lرا به نمایش عموم گذاشت که با استقبال خوبی از سوی بازدید کنندگان مواجه شد.

کامیون جفت‌محور کمپرسی SHACMOTO X5000-D

کامیون کمپرسی X5000-D یکی از محصولات جدید آرین دیزل است که میتوان آن را قویترین کامیون کمپرسی مونتاژی کشور دانست  که از نوع جفت بوده و قدرت بالایی را ارائه می دهد. شکموتو X5000-D به یک پیشرانه ۱۰.۸ لیتری توربو دیزل مجهز است که توان تولید نهایت قدرت ۴۵۰ اسب بخار و نهایت گشتاور ۲۰۸۰ نیوتن متر را دارد.

قدرت از طریق جعبه دنده ۱۲ سرعته دستی FAST به چرخ ها منتقل می شود. ترمز های جلو در این کامیون دیسکی هستند اما در عقب از نوع کاسه ای استفاده شده است. حداکثر ظرفیت مجاز محور جلو ۹.۵ تن و حداکثر ظرفیت برای محور عقب ۱۶ تن است.

 

فضای داخلی کمپرسی SHACMOTO X5000D

کامیون کمپرسی SHACMOTO X5000-D در فضای داخلی و تجهیزات نیز حرف های زیادی برای گفتن دارد و تفاوت های آن با دیگر محصولات موجود در بازار بخوبی مشهود است. در شکموتو X5000-D امکاناتی نظیر سیستم تعلیق هیدرولیک کابین، کروز کنترل، صندلی بادی راننده، سنسور نور، پرده های پنجره، صفحه نمایش مالتی مدیا، گرم کن صندلی راننده، رادار خطی، دوربین ۳۶۰ درجه، سنسور پایش میزان فشار باد تایر های (TPMS) و ترمز اضطراری ، بخاری درجا و… را می بینیم. این امکانات در کنار قدرت و گشتاور بسیار بالای این کامیون باعث می شود تا در بازار صفر کیلومتر ها هیچ رقیبی با این مشخصات نبینیم و این خاص بودن و تک بودن این نویذ را میدهد که آرین دیزل با این کمپرسی بتواند سهم قابل توجه ای از بازار ار به خود اختصاص دهد.

کامیون جفت‌محور باری SHACMOTO X5000L

آرین دیزل پس از معرفی کامیون کمپرسی X5000Dشب گذشته از کامیون جفت محورSHACMOTO X5000L نیز رونمایی کرد تا بتواند یکه تاز بازار این محصول لقب بگیرد

شکموتو X5000L  یک کامیون جفت محور باری است و نسبت به شکموتو X5000D که کمپررسی است طول بیشتری دارد. این کامیون به پیشرانه ۱۰.۸ لیتری توربو دیزل با خروجی های ۴۵۰ اسب بخار و ۲۰۸۰ نیوتن متر مجهز است. در کامیون جفت‌محور باری آرین دیزل برای انتقال قدرت از جعبه دنده ۱۶ سرعته AMT فست استفاده شده است که رانندگی را  با این کامیون به مراتب ساده تر می کند. ترمز های جلو در این کامیون دیسکی هستند و در عقب از نوع کاسه ای استفاده شده است. حداکثر ظرفیت مجاز محور جلو ۹.۵ تن و حداکثر ظرفیت برای محور عقب ۱۶ تن است.

شکموتو X5000Lدر داخل کابین آپشن هایی نظیر تعلیق هیدرولیک کابین، سیستم کروز کنترل، رادار خطی، ترمز هوشمند اضطراری، صندلی بادی راننده به همراه گرم کن، گرم کن آینه های جانبی، سنسور نور، صفحه نمایش مالتی مدیا به همراه دوربین ۳۶۰ درجه، TPMS و سانروف را در اختیار راننده قرار می دهد .

عباس مغاری

دیدگاهتان را بنویسید