بیشتر بخوانید

صفحه اصلی > پیشنهاد سردبیر و اخبار داخلی و اخبار عمومی و اخبار ویژه و اسلاید و بیشتر بخوانید : جدید ترین محصولات آرین دیزل رونمایی می شود

جدید ترین محصولات آرین دیزل رونمایی می شود

98e4c075 13b5 4bd3 bc75 ed2f069401ca

به گزارش پایگاه خبری «کامیون پلاس» روز جمعه بیست‌وهفتم مرداد ماه آرین دیزل پایا قرار است  از اعضای جدید خانواده خودروهای تجاری و کار خود، رونمایی کند . این محصولات جدید، کامیون های باری و کمپرسی شاکمان هستند که قرار است تحت برند شکموتو (Shacmoto) توسط آرین دیزل در کارخانه آرین پارس موتور واقع در شهرستان خمین، تولید و در بازار کشورمان عرضه شوند.

آرین دیزل پایا از خودروسازان تجاری جوانی است که در سال گدشته و همچنین سال جاری توانسته محصولات با کیفیتی رابه بازار خودروهای نجاری معرفی نماید .تیم جوان آرین دیزل با ارایه خئمات پس از فروش مناسب در سراسر کشور اکنون یکی از خودروسازانی است که بیشترین رضایت مشتریان را در خدمات پس از فروش دارد.

آرین دیزل پیش از این نیز با  تولید محصولات  تجاری و کار همچون  کامیونت های JAC و  مینی‌بوس و ون سانریجایگاه ویزه ای را در بازار به خود اختصاص داده است  اما از اواخر سال گذشته، آرین دیزل کامیون کشنده شکموتو X5000 را به عنوان قدرتمندترین کامیون کشنده مونتاژی بازار کشورمان، روی خط تولید خود برد تا گامی بزرگ را بردارد و اکنون بیستر از پیش به فکر تکمیل سبد محصولات خود برآمده است.

حال در کنار این کامیون کشنده پرقدرت و مجهز، قرار است دو مدل کامیون باری و کمپرسی (در پیکربندی جفت) به خانواده شکموتو اضافه شوند.

027ce125 eee4 4146 99cd f089955ce21c 1

برچسب ها :

عباس مغاری

دیدگاهتان را بنویسید